VoIP telefonie uitgelegd.

VoIP is de afkorting voor Voice over IP. Vrij vertaald betekent het ‘spraak over een internet’, oftewel; bellen via een internetverbinding. Bellen via een internet verbinding heeft een aantal grote voordelen. Flexibiliteit en kostenbesparing worden over het algemeen als de belangrijkste factoren gezien.

VoIP bij bedrijven

Veel mensen denken dat VoIP een nieuwe techniek is. Dit is echter niet het geval: VoIP bestaat al geruime tijd. Op dit moment maakt zelfs 27% van de bedrijven boven 50 medewerkers al gebruik van VoIP. VoIP krijgt op dit moment veel aandacht, omdat steeds de oude ISDN technieken duur en alles behalve flexibel zijn. Daarnaast is bijna elke internetverbinding tegenwoordig geschikt om VoIP te faciliteren.

De voordelen

  • Overal bereikbaar en efficiënter werken
  • Besparingen tot 45 %
  • Geen hoge eenmalige investeringen
  • Gratis onderling bellen
  • Inzicht in het belgedrag met rapportages
  • Laag nationaal & internationaal beltarief
  • Lagere kosten voor beheer & onderhoud
  • Schaalbaar en flexibel

Extra functionaliteiten

  • Online beheer
  • Doorschakelen
  • Eigen wachtmuziek
  • Voicemail
  • Belgroepen
  • Openingstijden en/of wachtrij
  • Keuzemenu
  • Wachtrij

Wat heb je nodig voor een complete VoIP centrale ?

  • VoIP pakket Standaard krijg je al een groot aantal basis functionaliteiten. Wil je uitgebreidere functionaliteiten, kies dan het pakket dat het beste aansluit bij je wensen.
  • VoIP account Voor iedere collega/gebruiker heb je een VoIP account nodig. Een VoIP account kost € 5 per maand, heb je meer dan 5 gebruikers dan krijg je korting en kosten ze maar € 3,50 per maand.
  • Telefoonnummer Een los telefoonnummer kost € 2,- per maand, heb je een blok van 10 nummers dan kosten ze maar € 9,95 per maand. Indien gewenst zijn er ook diverse Premium en Premium+ telefoonnummers beschikbaar.
  • VoIP toestel Om te kunnen bellen heb je een fysiek toestel nodig geschikt voor VoIP telefonie. Als je deze nog niet hebt kun je deze direct bij ons aanschaffen.
Stel nu zelf je zakelijke VoIP pakket samen >>

Waarom Next Telecom

Snel geregeld

Onze dienstverlening kan je real-time aanvragen en werken dan ook per direct. Nadat je de inloggegevens van ons ontvangen hebt, kan je direct aan de slag en per direct gebruiken. Geen rompslomp of papierwerk. Kies, klik en klaar. Het is écht zo simpel!

Contractvrij

We zijn van mening dat een samenwerking niet afgedwongen mag worden door langdurige overeenkomsten of opzegtermijnen, maar wel door het leveren van kwaliteit! Ben je niet tevreden? Of heb je je nummer niet meer nodig? Je kunt onze diensten per dag aanvragen en/of opzeggen. Heb je een toestel aangeschaft? Dan blijft deze natuurlijk van jou.

Professionele uitstraling

Een vast en eenvoudig telefoonnummer is van essentiële waarde voor de uitstraling van je bedrijf. Een vast nummer staat professioneel, verhoogt je vindbaarheid in Google en klanten behalen zelfs een hogere vindbaarheid in Google.

Op werkdagen van 9.00 uur tot 20:30 uur bereikbaar

Wij vinden het heel belangrijk dat je tevreden en bereikbaar bent. Daarom leveren wij een full-service dienst. Onze helpdesk is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9.00 uur tot 20.30 uur bereikbaar en de storingsdienst zelfs 24/7.

Simpel in gebruik

Je kunt zelf 24/7 online al je instellingen beheren via ons online dashboard. Daarnaast is het mogelijk om via onze vast op mobiel integratie met je vaste telefoonnummer mobiel uit te bellen dit verhoogd de professionele uitstraling bij het terugbellen.

Meest betrouwbare oplossing

Als je voor Next Telecom kiest, kies je voor veiligheid, betrouwbaarheid en stabiliteit. Met dubbel uitgevoerde servers in meerdere datacenters in Nederland wordt er voor gezorgd dat elke dag meer dan 5.500 gebruikers bereikbaar zijn en blijven!

Onze dienstverlening wordt beoordeeld met een gemiddelde score van: